OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lipnik: rozbudowa budynku OSP w Lipniku - adaptacja części pomieszczeń dla celów kulturalno-oświatowych Publikacja obowiązkowa. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lipnik, do kontaktów: Bańcer Jerzy, 27-540 Lipnik, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8691410, fax 015 8691754, e-mail: inwestycje@lipnik.asi.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lipnik.asi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku OSP w Lipniku - adaptacja części pomieszczeń dla celów kulturalno-oświatowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lipnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa budynku OSP w Lipniku - adaptacja części pomieszczeń dla celów kulturalno - oświatowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki zawarte w SIWZ i Specyfikacji Technicznej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.21.61.21, 45.21.61.10. 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: Rozbudowę budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipniku i adaptacje części pomieszczeń do celów kulturalno-oświatowych. Zakres robót będzie polegał na: Wykonaniu robót rozbiórkowych więźby dachowej, pokrycia dachowego z eternitu, szczytów i przybudówki i istniejącego budynku. Wykonaniu robót budowlano montażowych - podbicie ław fundamentowych istniejącego budynku dobudowa nowej klatki schodowej, żelbetowej ze ścianami zewnętrznymi. Wzmocnienie stropu, wykonanie nowej więźby dachowej wraz z przykryciem i ociepleniem budynku. Roboty wykończeniowe tj. tynki wewnętrzne, posadzki. Roboty instalacji elektrycznej, odgromowej, wod-kan., gazowej, centralnego ogrzewania. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. Materiał w całości zabezpiecza Wykonawca 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 10 000,00 zł wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm./ oraz w SIWZ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm./; - załącza do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty; - zaakceptują istotne postanowienia umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnik.asi.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 11.10.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego pok. nr 35. SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany z Programu operacyjnego Sektorowy Program Operacyjny "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Działanie Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: ---- |