RG.341/ 9 /06
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia:
Odmulenie - oczyszczenie stawu w Usarzowie
I. Zamawiający
Gmina Lipnik, 27-540 Lipnik, www.lipnik.pl, ug@lipnik.asi.pl
w godz. od poniedziałku do piątku od 7.15 - 15.15
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000 euro.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.
III. Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest Odmulenie - oczyszczenie stawu w Usarzowie
Zakres prac odejmuje
Wykopy wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,6 m3 bez transportu urobku grunt kat. III w ilości 990 m3
Wykopy wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,6 m3 z transportem urobku na odległość do 1 km grunt kat III w ilości 2310 m3
Mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 KW kat gruntu III w ilości 1306 m2
Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: przedmiarami robót, specyfikacją techniczną
IV. Części zamówienia - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
V. Zamówienia uzupełniające - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
VI. Oferty wariantowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia: 10.10.2006 r.
VIII. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów
wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówieniajej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu cenjest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
formularz ofertowy
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert